onsdag 13. april 2011

Akkurat som planlagt - mer eller mindre!

Jeg kan bare begynne med å ærlig fortelle at jeg ikke var så flink som jeg skulle være igår, jeg hadde jo store planer om å både rydde vaske og pakke til påskeferien, men jeg fikk ikke gjort EN ting av det!
Det ble jo så pent vær, at vi heller gikk å trillet litt, gikk å så litt i butikker og koset oss masse, var en tur ute å lekte i hagen sammen med nabogutten også, han heter kabo, men Elise kaller han cowboy, kjempe søtt! :)

Så idag når jeg våknet tenkte jeg, at idag skal jeg virkelig være flink å gjøre alt det jeg skulle gjøre igår!! Og det begynte ganske bra jeg fikk ryddet og tørket støv i stuen og på kjøkkenet, men så ringte det på døren!
Det var min mamma, som kom på besøk, kjempe koselig! Ganske lenge siden jeg har sett henne nå.
Så da gikk denne dagen også med til trille og shopping. Alt i alt en mega koselig dag!

 Får vaske gulvene etter at barna har sovnet, før jeg begynner å lese på bilteorien, håper på å ta teoriprøven i mai en gang!

Nå har Elise akkurat tatt et bad, ikke lenge igjen til leggetid for små prinsesser! :)

Deilig ! Masse skum ! :D 
Ha en fin kveld ! 

- Tanita -

2 kommentarer:

  1. Hei hei :)
    Så utrolig fin blogg du har laget, leste på den gamle før, men må si uten å fornerme deg at denne bloggen er mye penere :)


    Et lite tips til teoriprøven, jeg tok den nettop.
    Les bare på det du er usikker på i boken, og ta teoriprøven på proven.no, hvor du betaler. Det gjorde jeg, tok den mange ganger og leste i boken på de spørsmålene jeg hadde svart feil på helt til jeg var sikker. Da dro jeg og tok den, og klarte det på første forsøk.

    Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Hei Bella :)
    Tusen takk! :)

    uff, er så mye jeg er usikker på, synes det er så kjedelig å lese om sånne ting, det intreserer meg = null..heh ;) Tusen takk for tipset, skal absolutt prøve det :)

    SvarSlett