torsdag 14. april 2011

En helt vanelig dag

Idag har det faktisk ikke skjedd noe spennende, har bare koset meg sammen med barna, surfet på internett og nå skal jeg lage fiskegrateng til middag... sikkelig kjeeedelig dag!
ute er det grått og trist, regner gjør det også, så det frister ikke å gå ut, ikke har jeg energi til det heller.
Uffda, ble jo ikke noe koselig dette...hehe, skal ikke gjøre det til noen vane å skrive syte innlegg altså! Har jo i bunn og grunn ikke noe å syte over.

Over til noe mer koselig, det er snart sommer ! det er deilig å tenke på det! Jeg gleder meg enormt mye til å kunne gå ut uten masse klær, være ute i hagen å leke sammen med barna hele dagen, ligge å sole meg i hengekøya med en god bok, dra til legoland/danmark på sommerferie, grille sammen med gode venner, dra til stranden å bade i sjøen. Jeg gleder meg til den første utepilsen, den første softisen, den første dagen vi kan gå med shorts og ingen sko.
Ingen tvil om at sommer og vår er de alle beste årstidene, jeg kan knapt vente !

- Hva skal du i sommer ? 



bildene er i fra ifjor sommer. 
er det fler enn meg som gleder seg eller ?
- Tanita -

6 kommentarer:

  1. Det er faktisk første sommerdagen i dag ! :-)

    http://no.wikipedia.org/wiki/14._april

    SvarSlett
  2. Therese:oj, det passet jo bra!! :)

    SvarSlett
  3. Vi skal kose oss så mye vi kan sammen med dere <3 Og så skal vi prøve å overtale mannen din til å sette campingvogna i Grimstad - sann at dere kan reise ned dit på ferie <3

    SvarSlett
  4. liker ikke at dere skal flytte :( jeg blir jo helt alene her på eid jeg da, å vi kommer til å savne dere så mye!!!!

    SvarSlett
  5. Hei :) fin blogg :) lagt den i favorittene :) lurer på hvor du finner sånne bakgrunner du har på bloggen din-tenker på den lilla prikkete?? hvilken nettside? supert om du svarer :) god helg :)

    SvarSlett
  6. Hei! Tusen takk. Bakgrunnen er blogspot sin, men de har den sikkert andre stede!
    God helg til deg ogsaa!

    SvarSlett