lørdag 16. april 2011

Den store dagen!

Idag er det altså dagen da vi skal på SIRKUS! Elise gleder seg sånn. Hun hadde store vanskeligheter med å sovne igår kveld fordi hun gledet seg sånn. Hun gleder seg til å se Elefanten og klovnene. 
Så dagen idag kommer nok til å bli lang, siden det ikke begynner før klokken 16. 
Synes egentlig det er for dyrt å gå på sirkus, men hun gleder seg sånn...koster 300 kr for barn og 400 kr for voksne+ 50 kr pr person for å komme bak å få se dyrene, 800 kr ! Mye penger, men tror det blir verdt det ! :) 

Nå skal vi snart på cafè sammen med Marianne og Amalie, det gleder vi oss veldig til ! Er så deilig å endelig ha muligheten til å gå på cafè sammen med venner, det var jo ikke noen cafè der vi bodde før. 

Og så reiser vi jo på påskeferie til Randsverk idag, gleder meg masse til det! Skal være der til neste søndag, bare slappe av, gå på ski, lese påskekrim, gå i skogen og spise masse masse masse godteri! 
Jeg er ikke sikker på om de har fått internett på campingplassen, så jeg kan ikke garantere at det blir noe blogging, men jeg skal så klart prøve å få til noen innlegg når jeg er der! :) 

Elise har plukket årets første hestehov, da er det vår!

- hva skal dere idag?

- Tanita-

2 kommentarer:

  1. så koslig :)
    Ja sirkus er dyrt, har faktisk aldri vært på sirkus men bør kanskje prøve det ut en gang! :)

    SvarSlett
  2. Ja, sirkus må du prøve! :) Det er veldig gøy, tror jeg gleder meg like mye som Elise...hehe:)

    SvarSlett