fredag 22. april 2011

Randsverk Camping

Ja, da var jeg tilbake på cafèn for å gi dere en liten oppdatering igjen.
Jeg må bare si at jeg koser meg ihjel her, det gjør vi allesammen! Elise er ute å leker heledagen sammen med barna som er på camingvognene ved siden av vår, de er ca. på samme alder så det er ypperlig! Her er også noen som er eldre og passer på, og det er kjempe deilig å slippe å springe etter henne hele tiden :)  Seline sitter ute i vognen sin å koser seg nesten hele dagen, og de eldre jentene som er her triller henne på tur, hun er i gjennomsnitt på 3 trilleturer  for dag.. hehe, så nok av friskluft får hun iallefall!
Så jeg og ole johnny kan for engang skyld faktisk sitte helt i ro, uten å gjøre noen ting, deeeilig med ferie!

Jeg har til og med rukket å kjede meg litt ! det trodde jeg aldri at jeg kom til å gjøre etter å ha fått 2 barn, men jeg skal si dere at det var igrunnen ganske deilig å bare sitte der å ikke ha noen ting å finne på ! :)

Nå skal vi snart grille sammen med svigerforeldrene min, de har campingvogna si rett over veien for oss, så når Elise har lyst til dem springer hun over veien å banker på døren, det er igrunnen veldig greit.

Vi har foresten kjempe nydelig vær, sol og varm!
Håper alle dere lesere har en kjempe fin påske!! :) 

 Tøffe storejenta mi, med solbriller!
Elise fant påskeegg i skogen, som en STOR påskehare hadde vært der med til henne :)

- Hva gjør dere i påsken? Er dere på ferie ?

- Tanita -

(for å få bildene større er det bare å trykke på dem.)

4 kommentarer:

  1. Håper dere har hatt en fin påske!
    Har vært nydelig vær stort sett det meste av påsken, bor ikke så langt fra Randsverk.. ;)

    SvarSlett
  2. Hei Tanita :) For nåkken nydelige jente du he :) Kjempekjekt å kunne følge dej her inne etter unge mødre. Ej bære lure på om du kunne skreve litt om korsen det e å ha begge jentene heime me dej ? Elise e heime enda sant ? Eller tek ej heilt feil no ? Grunnen til at ej spør e fordi ej he en liten gutt på 1 år som vi ikkje vil ha i barnehagen på ei god stond enda. Vi he også lyst på en til, men lure litt på korsen kvardagen blir me to små heime. Syns du det går greit ? Klem

    SvarSlett
  3. så bra du er over på blogspot :) Mye enklere platform :)

    Ha en nyyydelig helg med dine kjære :) Klem

    SvarSlett
  4. Skal du ikke blogge igjen snart?? aaaltfor lenge siden sist <3 savner å lese daglige innlegg ifra deg.

    SvarSlett