lørdag 16. april 2011

Påske-egg!

Da har vi vært på cafè tur sammen med Marianne og Amalie, vi hadde det kjempe koselig. Skulle gjerne sittet sammen med dem lenger, men jeg har jo enda ikke pakket til turen, så har det litt travelt akkurat nå!
Men tenkte jeg kunne legge ut årets påske-egg, og Elise sitt aller første.
Hun kjøpte først et lite rosa, men jeg har også kjøpt et stort rosa som jeg skal gjemme i skogen, å si at jeg så påskeharen,og at vi må gå å lete etter ham,  en liten påskeegg jakt...hehe, gleder meg! Tror hun kommer til å bli fornøyd når hun finner det.

 Elise fikk softis med Marianne, det var kjempe godt! 
 Seline blid som ei sool :)
 Marianne spiser opp softisen til Amalie ^^,
 Elise sitt påskeegg
 Egget fra påskeharen!
Innholdet i egget fra påskeharen! Tror nok det er en liten jente som blir veldig glad :) 

- Har du kjøpt deg påske egg ? :) 

- Tanita -

3 kommentarer:

  1. Vi storkoste oss sammen med dere idag :) Dere er hærlige ! Ønsker dere en god tur, og ei fantastisk påske :) Gla i dere <3

    SvarSlett
  2. <3 godingane mine <3
    håpe dokke også får ei fin påske! glad i dokke også <3

    SvarSlett
  3. Ingen påskeegg her enda, Trur ikkje påskeharen kjem før på Torsdag. Det e liksom då påska begynde på skikkelig syns ej.

    SvarSlett